Her finder du hjælp til markedsføring af din virksomhed
Er du enten nyopstartet som selvstændig, en etableret virksomhed eller en erfaren organisation? Uanset hvad er det ikke til at komme uden om, at du må overveje, hvilket markedsføringsstrategi du ønsker at gå med for din virksomhed. Der findes i dag mange forskellige muligheder, for at gøre reklame og synlighed omkring sin virksomhed på. Det kan både gøres på den traditionelle måde gennem reklameaviser, flyers og gadesalg, hvor du enten kommer hjem i kundernes stuer eller møder dem på gaden. Men du har også en fantastisk platform som internettet du kan drage nytte af. Her kommer du langt bredere ud for dine penge og tid. Du kan i dag markedsføre dig på Google, sociale platforme som f.eks. Facebook og Instagram eller du kan markedsføre dig gennem email markedsføring, hvor du løbende sender dine tilmeldte kunder nyhedsbreve, gode tilbud og andre gode historier omkring dit produkt eller virksomhed, der er til gavn for dem.
Hvad skal du være opmærksom på, når du vælger et marketings bureau?
Når du skal have hjælp til din markedsføring, findes der i dag rigtig mange virksomheder, der enten tilbyder søgeordoptimering, også kaldet SEO og adwords på Google i dag. Den primære forskel mellem de to ydelser er at SEO er baseret på en organisk trafik, hvor du betaler bureauet for det arbejde de gør sig, for at du kommer til at have en høj placering, når der bliver søgt efter dine produkter. Ved adwords opretter man kampanger på Google, hvor du kommer frem som en annonce, når dine potentielle kunder søger efter din virksomhed eller dine ydelser. Når du derfor skal vælge et bureau til at varetage din markedsføring, kan det være en fordel, at vælge en der er specialiseret til opgaven, og som har fået gode kundeanmeldelser.
Hvem kan hjælpe dig med markedsføring?
Vi har gjort os lidt research på at finde et pålideligt marketingsbureau, som kan hjælpe dig med at få flere kunder i virksomheden. Her kan vi anbefale Adtimize, som er et erfaren bureau med ekspertise og resultater bag sig.